COMUNICADO OFICIAL: RESOLUCIÓN COMPETICIÓNS 19/20

Coma consecuencia da situación xerada pola evolución epidemiolóxica do COVID-19, a Comisión Delegada da Federación Galega de Balonmán, reunida o venres 8 de maio de 2020 ás 20:00, tomou as seguintes decisións con respecto ás competicións da tempada 2019-2020:

1. FINALIZACIÓN COMPETICIÓNS: A Comisión Delegada da Federación Galega de Balonmán, decidiu dar por finalizadas todas as competicións da tempada 19/20 sen efectos clasificatorios, outorgando á Federación Galega a opción de recoñecer tan só aos campións de liga matemáticos mediante calquera detalle conmemorativo.
  2. DESCENSOS: Non se materializará ningún descenso, xa que ningún equipo chegou a perder os seus dereitos deportivos na categoría actual de xeito oficial.
  3. ASCENSOS: A Comisión Delegada da Federación Galega de Balonmán, debido á excepcionalidade da situación por mor da pandemia do COVID19, e coa intención de valorar os méritos deportivos realizados polos equipos da 2ª Autonómica Masculina (única categoría que provoca dereitos deportivos dunha tempada a outra, dependentes da F.G.Bm.), decidiu poñer dúas prazas de ascenso directo ao alcance de todos os equipos que conservaban as opcións para este mérito o día 13 de marzo de 2020, data na que se suspendeu a competición. As opcións pasarán pola disputa dunha competición previa ao inicio da tempada 2020/21 entre os equipos involucrados: Asmubal Meaño, Bm. Reconquista, Bm Camariñas e Granitos Ibéricos Carballal. Como punto de partida para esta competición teranse en conta os méritos deportivos realizados na tempada 19/20, coa intención de que as posibilidades de acadar o ascenso por parte de cada equipo, sexan directamente proporcionais ás que posuían o 13 de marzo de 2020.

A 1ª Autonómica Masculina quedará con 14 equipos á espera das posibles invitacións para 1ª Nacional por parte da RFEBM. En caso de renuncias ou invitacións en 1ª Autonómica Masculina, a Federación Galega de Balonmán tan só emitirá invitacións aos equipos de 2ª Autonómica Masculina se coas dúas prazas de ascenso directo, a 1ª Autonómica tivera menos de 12 equipos.

4. A Comisión Delegada da Federación Galega de Balonmán decidiu cancelar a Xira Galega de Balonmán Praia 2020, podendo realizar calquera torneo de carácter amigable sempre e cando a evolución epidemiolóxica do COVID-19 e as condicións sanitarias e deportivas o permitan.

Nos enlaces, tedes o comunicado oficial e o formato da loita polo ascenso.

6 Comments to “ COMUNICADO OFICIAL: RESOLUCIÓN COMPETICIÓNS 19/20”

1. Ruby Schnack dice:

I am pleased that I found this web site, just the right info that I was searching for! .

2. Howdy! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog. Is it difficult to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast. I’m thinking about setting up my own but I’m not sure where to start. Do you have any tips or suggestions? Many thanks

3. Tonic Greens dice:

That is the precise weblog for anybody who desires to seek out out about this topic. You understand a lot its almost laborious to argue with you (not that I truly would want…HaHa). You positively put a brand new spin on a subject thats been written about for years. Nice stuff, simply nice!

4. Fitspresso dice:

I’d have to examine with you here. Which is not one thing I usually do! I take pleasure in reading a post that may make folks think. Additionally, thanks for permitting me to comment!

5. It’s really a great and useful piece of info. I am glad that you shared this useful info with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

6. What Is ErecPrime? ErecPrime is a male enhancement supplement that will help with improving one’s sexual experience.